Kategórie
 
 
 
 
 

Riešenie problémov s platbou online

Čo robiť, ak sa platba online nepodarila? Vybrali ste platbu vopred cez platobnú bránu Besteron, ale platbu sa nepodarilo dokončiť? Nevadí, netreba robiť novú objednávku. K svojej objednávke sa môžete dostať kliknutím na zelené tlačidlo v pätičke emailu, ktorým sme Vám objednávku potvrdili.

Máte 3 možnosti:

  1. K platbe sa jednoducho vrátime. V náhľade svojej objednávky viete vykonať želanú platbu kliknutím na odkaz - logo Vašej banky alebo platobnej karty.
  2. Môžete platiť vopred aj prevodom na náš účet podľa nižšie uvedených údajov:
    IBAN: SK2383300000002800892042
    VS: číslo Vašej objednávky
  3. Takisto je možné zmeniť spôsob platby na Dobierku, ak o to požiadate telefonicky alebo emailom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia