Riešenie problémov s platbou online
Čo robiť, ak sa platba online nepodarila? Vybrali ste platbu vopred cez platobnú bránu Besteron, ale platbu sa nepodarilo dokončiť? Nevadí, netreba robiť novú objednávku. K svojej objednávke sa môžete dostať kliknutím na zelené tlačidlo v pätičke emailu, ktorým sme Vám objednávku potvrdili.
Máte 3 možnosti:
- K platbe sa jednoducho vrátime. V náhľade svojej objednávky viete vykonať želanú platbu kliknutím na odkaz - logo Vašej banky alebo platobnej karty.
- Môžete platiť vopred aj prevodom na náš účet podľa nižšie uvedených údajov:
IBAN: SK2383300000002800892042
VS: číslo Vašej objednávky - Takisto je možné zmeniť spôsob platby na Dobierku, ak o to požiadate telefonicky alebo emailom.